woensdag 16 november 2016

2 challenges in 1 klap.

Op de Lawn Fawn Challenge Blog. Is de uitdaging maak een Cas kaart. en op de Cas on Sunday challenge blog is de uitdaging maak een Cas kaart met een dier er op.
Nu had ik de leuke hondjes liggen van Lawn Fawn. Deze editie had ik speciaal uit Amerika besteld.
Dus er kwam al snel een idee uit mijn mouwen. :-)


En hebben jullie het gezien? Bij de vorige challenge van Cas on Sunday stond ik in de top 3. Hoe gaaf is dat!
Hier is de link als je nog even terug wil kijken. Cas on Sunday flowers. 






3 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan, ik vind vooral de subtiele achtergrond erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooohhh wat een leukerd zeg perfect CAS. Leuk dat je meedoet bij CAS on sunday.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje weer!!!!

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen